reklama

O krivde, ktorá sa potĺka svetom

A ešte k tomu bez obrázkov, ani hlavný, ani perexový. Dostal som dve tri na hlavu a teraz som opuchnutý jak žaba neblázni. A ešte k tomu od kamaráta, ktorý mi ani chrbtom nebol otočený !?!,.§ Krista piči normálne mi zpredu najebal na oko, že teraz žmúrim jak maďar. Tak sa tu teraz pozastavujem a rozhorčujem, píšem epochu o krivde a nespravodlivosti...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
pievor !
pievor ! 

Normálne by si človek myslel, že spravodlivosť existuje, ale to je omyl.

Piču !

Spravodlivosť je optický klam !

Decko z afriky napichnuté na špajdlu, spravené v trúbe, zjedené ropným magnátom ako jednohubka !

Tomu sa v našej krajine, v našich časoch veru spravodlivosť nehovorí. Ba naopak ! Krivda je to ! Do očí bijúca, žalúdky vyplachujúca, uši odstávajúca.

aj lisen only tu d vojc of maj hart !

lec sejv d pípl on d ert and send dem tu dí junivers !

normálne to by som aj spravil !

všetky všetko všetkého by som nastúpil do kokotinca a poslal na mars, nech sa tam zajebávajú, pičusy jedny.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A hneď by nebola žiadna krivda.

Alebo by som vypustil bazén, nech sa potom kúpu tí ogrgeli.

kurva, sa tu takto rozhorčujem a uteká mi myšlienka..............

Aj vont džastis ! gimi bejby van mor tajm !

Každému a všetkému, čo mu patrí a čo si zaslúži, a nie naopak ani spakruky !?!?!

A dohovoril som vážení aj nevážení, nech vážite koľko chcete, na moju váhu si nestúpajte, ja mám nervy len jedny do piči a o tie som už skoro prišiel !?!,§ 

Ľuboš Zimný

Ľuboš Zimný

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu