reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ľuboš Zimný

Ľuboš Zimný

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x
reklama

Úvahy jak hovado

Tak asi o Jari, nie?

Ľuboš Zimný

Tak asi o Jari, nie?

Keď už je to tak fajnovo v móde, tak ostanem na jarnej vlne a vypustím do sveta o jari niečo múdre, plnohodnotné, zmysluplné a zaujímavé aj ja. A ešte k tomu poetické ! A kto si neprečíta tento článok môže sa ísť rovno hanbiť do kúta, lebo prišiel o najlepší článok o jari, ktorý kedy bol na tomto prašivom blogu a zomrie smutný, nešťastný a nenaplnený ! A ešte k tomu škaredý ! Takže o jari...

  • 2. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 932x
  • 0
Súložiť či onanovať? to je otázka

Ľuboš Zimný

Súložiť či onanovať? to je otázka

Niečo o sexuálnom živote úplne normálneho chlapa, ktorý má rád sex, ale na druhej strane aj onaniu...

  • 12. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 358x
  • 10
Zmena nadpisu vyhradená !

Ľuboš Zimný

Zmena nadpisu vyhradená !

Veľa krvi už pretieklo v našom boji. Dlhé stáročia trvá naša nekonečná a nikam nevedúca vojna. Ťažké straty sú na oboch stranách. A ešte nám nestačilo! Stále sa len hnáme bojovať a zabíjať, kradnúť a rabovať. Pustošiť, akoby sme nejaké nadržané zvery boli. Gwarch !!

  • 6. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 973x
  • 9
Pre tých čo skáču z drakodrapov

Ľuboš Zimný

Pre tých čo skáču z drakodrapov

Vám vzdávam úctu, vy statoční samovrahovia. Vy skokani, nezmerne osvietení hrdinovia. Vy, čo z výšky sa tešíte a smrti sa smejete. Vy, čo sa zahrávate so životmi nevedomých. Vy, čo máte odvahu vzostúpiť nahý pred milióny bezcitných a neľútostných očí. Vám, ľudia s nesmrteľnou dušou, Vám, vrchol dokonalosti, Vám venujem tento článok. Je len Váš, ste to Vy a toto je Vaše sólo, Váš boj, Vaša veľká chvíľa...

  • 12. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 685x
  • 5
Nedeľa

Ľuboš Zimný

Nedeľa

je nedeľa, vonku hnusné počasie, nálada úplne na prd po včerajšej chlastačke... som unavený, nevyspatý, do školy sa mi učiť nechce... cítim sa ako nejaký kus handry...

  • 12. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 890x
  • 5
reklama
Som rád že som iný

Ľuboš Zimný

Som rád že som iný

túto tému sme dostali v škole. napísať uváhu. tak som sa rozhodol že to sem hodím, hlavne ma zaujíma váš názor na môj postoj diskusia vítaná (:

  • 11. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 998x
  • 12
reklama
SkryťZatvoriť reklamu