reklama

Vzorová Báseň

dojemná, smutná, veselá, zadumaná, depresívna, radostná, krátka, dlhá, stredná, rýmovaná, bezduchá, všelijaká... pre každého akú chce

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
tomutomuto sa hovorí papagáj, len si daj, čaj, braj
tomutomuto sa hovorí papagáj, len si daj, čaj, braj 

Ach slza, ty neprekonateľná voda,
tá túžba plakať, milovať blížneho svojho,
ty, slza, áno ty, čo mi stekáš po tvári,
príď odpusť mi, už nebudem na teba zlý...

Láska neláskavá,
hrá sa na dve slová,
ty pokoriteľka ľudských sŕdc,
zahrávaš sa s osudom, váž svoje slová...

Óoo nebo, prečo len si tak vysoko,
zobral by som si z teba kúsoček
a dal by som si ťa doma do kvetináča,
ty nespútaný živel, ty obluda...

A ty, antimetafora,
ty nástroj sluchu hudobný v bruchu
huhu, juchu, nehovor o duchu
a čerstvom vzduchu, lebo zle dopadneš ty...

Šuby duby, tancujem v depresii,
šalala ďakujem neprosím,
už by toho aj stačilo,
asi sa obesím, šuby duby, jedlé huby...

Aj ty čas? aj ty sa do mojej básne pýtaš?
tak poď no, buď tu,
len ti jednu radu dám ty pochábeľ,
nikdy sa nezastavuj na pol ceste...

Strom, čo listy na tebe rastú,
tak na teba vyleziem, že sa len budeš čudovať
ty nostalgický melancholik
darmo že si alkoholik, ty jeden workoholik

Srdce, ty básnické črevo číslo dva
hopla, to bolo vedla jeden dva
Dokonalý rým
a z fajky dym

Dúha, inšpirácia, optimizmus,
ty čo si jedla že si taká farebná?
hádam len nie hypopotamusa?!?!
ľahnem si ja pod dúhu, uhuhu, to bude fajn...

Pohľadenie, jedno malé pohľadenie
dokáže tak veľa, hory rúca,
štadión buráca, krtko krváca,
zrazilo ho auto chudáka...

Som stratený, hľadám cestu späť,
kedysi som tento les poznal naspamäť,
darmo, zostarol som, už to neni ako kedysi,
keď som bol nájdený, kde to som? uááá pomóc pomóc

Samota, ubíjaš ma,
tá tvoja prítomnosť, choj preč,
chcem byť sám so svojou samotou bez teba ty samota,
čo je toto za robota? krucišpagát...

Ryba, tam si plávaš vo vode,
akoby sa nechumelilo,
to akože nemyslíš vážne!
kto sa má na teba pozerať ty ryba !!§!

Ľuboš Zimný

Ľuboš Zimný

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu