reklama

/organize "never say die"

mám asi 10 minút času, treba mi ísť na záchod, ale neodídem !! ja to vydržím, budem vzdorovať tak dlho ako len vzdorovateľ vzdorovať dokáže !! moja vôľa je nepremožiteľná !! ale aj tak budem rýchlo písať, už len vedieť čo... Básničku ! ževraj mám básnické črevo... no už len to tak... väčšina básní sú pre mňa len bezvýznamné vety, slová poukladané bez ladu a skladu za sebou, písmená ktoré sa za seba nehodi... ale dobre, už sa prestanem rozpisovať, o tom potom...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
chudák Emil, dobrý človek to bol aj býval...
chudák Emil, dobrý človek to bol aj býval... 

Trojhlavý drak ma uhryzol do ruky
celá je meravá a boľavá.
"Ratuj ratuj bolí ručička,
kto mi ju len pofúka a dá pusu na líčka?!?!"

Kto by ti len dával pusu Karol,
veď si škaredý
a ešte ťa aj drak pohrýzol,
akože spamätaj sa, seba sa...

Beží beží hore prúdom,
čo schováva za klobúkom?
nejaký trik hnusný podlý?!?!
a či výkrik ohromný?!?!

Toto ti neprejde len tak,
keby ťa videl spiderman,
čo by si pomyslel on?
chudák stenolezec...

Moje slzy sú ako neusýchajúca studňa
v púšti rozpálenej,
moja duša blúdi blúdi,
kade take, všade je len sama
to je také smutné a dojemné :(
ja som tak sám... :(

Ľuboš Zimný

Ľuboš Zimný

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu