reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ľuboš Zimný

Ľuboš Zimný

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x
reklama

Nezaradené

O krivde, ktorá sa potĺka svetom

Ľuboš Zimný

O krivde, ktorá sa potĺka svetom

A ešte k tomu bez obrázkov, ani hlavný, ani perexový. Dostal som dve tri na hlavu a teraz som opuchnutý jak žaba neblázni. A ešte k tomu od kamaráta, ktorý mi ani chrbtom nebol otočený !?!,.§ Krista piči normálne mi zpredu najebal na oko, že teraz žmúrim jak maďar. Tak sa tu teraz pozastavujem a rozhorčujem, píšem epochu o krivde a nespravodlivosti...

  • 22. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 507x
  • 1
Zrkadlo

Ľuboš Zimný

Zrkadlo

som článok som odrazom článkov som tu a som aj inde

  • 24. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 675x
  • 3
Články druhých ľudí nečítam

Ľuboš Zimný

Články druhých ľudí nečítam

iba občas, podla nálady a nadpisu. vačšinou iba kamáratov. a zvyknem si prečítať aj perex, výhradne v nevýbere sme, tj. všetky články. tam nájdem ešte niečo čo sa mi zapáči, no vaššinou tam nachádzam choré veci, ktoré ma privádzajú na vražedné myšlienky. proste mám chuť spáchať násilie na autorovi článku, aj keď iba v duchu, ale musím si to predstaviť. našťastie si dávajú autori pri články aj fotky, takže je to ľahšie =) no ale v tomto článku budem písať všetky veci, ktoré ma napadli pri čítaní ostatných článkov. začínam dnes 21.06.2006 a kedy skončím uvidím, keď toho bude dosť

  • 21. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 494x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu